More

    Dutch Game Day 2024 talks nu online terug te kijken

    Op 3 oktober vond de derde editie van de Dutch Game Day powered by Control plaats. Sprekers uit binnen- en buitenland stonden bij Beeld en Geluid op het podium om hun kennis en ervaring te delen.

    Jakub Dvorsky deed een Machinarium Retrospective. Luna Wullaert gaf inzicht in het creative proces en de workflow achter de Drabonborn in Baldur’s Gate 3. Matthijs Dierckx leidde een PR panel met veteranen Alison Beasley, Rick van Beem en Patty Toledo. Daniël Wewerinke vertelde over het design process van de Relic Ruins in Horizon Forbidden West. En dat zijn maar een paar voorbeelden. Deze, en andere, talks zijn nu terug te kijken via het YouTube kanaal van de Dutch Games Association. Daar vind je ook de talks van de twee eerdere Dutch Game Day edities.

    Samenwerking

    De Dutch Game Day powered by Control is een samenwerking tussen Dutch Media Week, Dutch Games Association en Control. De rol van Control is het programmeren van het congres. Dutch Media Week integreert de game dag in hun bredere programmering, regelt alle praktische zaken en legt de verbinding met het bredere medialandschap. Dutch Games Association managet de hele game dag en de Dutch Game Awards.

    Foto: Gilian Landsbergen

    GDC Discount

    Use code GDC25-CONTROL-10 to get 10% discount on select All Access, Core, or Summits passesspot_img

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img