Nog iets meer dan een maand tot de Dutch Game Day powered by Control. Een van de sprekers die op 3 oktober op zijn kennis deelt is Leon Brands graphics programmer bij Behaviour Interactive.
Brands ontwikkelt en integreert graag geavanceerde technieken die de performance en visual fidelity op verschillende platforms maximaliseren. Van het optimaliseren van games op de Nintendo Switch tot het creëren van meeslepende ervaringen in high-end Virtual Reality.
Op de Dutch Game Day vertelt Brands hoe Behaviour door integratie van Hi-Z occlusion culling in de proprietary engine van hun client aanzienlijke performance verbeteringen wist te bereiken met minimale computation time.
Koop nu je kaartje
Heb jij net zoveel zin in de Dutch Game Day als wij, dan kan je hier je kaartje kopen.
Uiteraard is er dit jaar ook op de Dutch Game Day weer een centrale expo waar bedrijven hun games en producten kunnen showcasen. Of op zoek kunnen naar klanten, partners, werknemers of stagiairs.
Samenwerking
De Dutch Game Day powered by Control is een samenwerking tussen Dutch Media Week, Dutch Games Association en Control. De rol van Control is het programmeren van het congres. Dutch Media Week integreert de game dag in hun bredere programmering, regelt alle praktische zaken en legt de verbinding met het bredere medialandschap. Dutch Games Association managet de hele game dag en de Dutch Game Awards.