More

    DGD2024: Gebruik van radial design voor Relic Ruins in Horizon Forbidden West

    We hebben al een aantal Dutch Game Day sprekers aangekondigd. Vandaag voegen we Daniel Wewerinke, Senior Game Designer bij Guerrilla, toe aan de line-up.

    Wewerinke heeft meer dan negen jaar design ervaring en werkte eerder aan puzzels in games als Metrico+ en de String Theory web-games. Hij heeft die ervaring toegepast bij het design van de Relic Ruins, Tallnecks en Salvage Contracts activiteiten in Horizon Forbidden West.

    Relic Ruins zijn environmental puzzels die zich afspelen in de ruïnes van de Oude Wereld in Horizon. Ze zijn bedoeld om spelers uit te dagen de mysteries op te lossen. Wewerinke vertelt op de Dutch Game Day over het ontwerpproces voor de Relic Ruins die spelers kunnen vinden in Horizon Forbidden West en de DLC Burning Shores.

    Kaarten, expo en sponsoring

    Er volgen nog meer spreker aankondigingen, maar als jij er nu al net zoveel zin in hebt als wij, dan kan je hier vast je kaartje kopen.

    Uiteraard is er dit jaar ook op de Dutch Game Day weer een centrale expo waar bedrijven hun games en producten kunnen showcasen. Of op zoek kunnen naar klanten, partners, werknemers of stagiairs. Wil je een plekje op de expo, of heb je interesse in sponsoring, stuur dan een email naar de Dutch Games Association.

    Samenwerking

    De Dutch Game Day powered by Control is een samenwerking tussen Dutch Media Week, Dutch Games Association en Control. De rol van Control is het programmeren van het congres. Dutch Media Week integreert de game dag in hun bredere programmering, regelt alle praktische zaken en legt de verbinding met het bredere medialandschap. Dutch Games Association managet de hele game dag en de Dutch Game Awards.

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img