More

    Uit Nu! • Mixed Reality experience van IJsfontein traint Mercedes verkopers

    Als automerk wil je dat je verkopers goed geïnformeerd zijn over de nieuwe modellen. De nieuwste snufjes worden echter steeds onzichtbaarder, dus moet je naar nieuwe technieken grijpen om de verkopers goed voor te kunnen lichten.

    Het onzichtbare wordt zichtbaar

    Dat is precies wat Mercedes-Benz met hun Global Training Experience heeft gedaan. Hiervoor maakt de autofabrikant gebruik van de Microsoft HoLoLens om alle verborgen pluspunten van de auto in beeld te brengen.

    Het verkooppersoneel loopt rondom de nieuwe Mercedes A klasse en de door IJsfontein en Wegesrand-Expert-Network ontwikkelde Mixed Reality experience gooit er een virtuele laag informatie overheen. Hiermee worden de onzichtbare radar, sonar en camerasystemen in de auto in beeld gebracht en uitgelegd hoe alles werkt.

     

     

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img