Scroll down for English
Sjoerd de Jong is evangelist voor Epic Games, maar voor hij die functie aannam maakte hij games bij diverse studios. Hij werkte onder andere als level designer aan Unreal Tournament 2004 en als environment artist bij Guerrilla Games was hij betrokken bij Shellshock Nam 67 en Killzone. In 2009 startte De Jong zijn eigen indie studio, Teotl Studios, waarmee hij vorig jaar de succesvolle titel The Solus Project lanceerde.
Robotgevecht
De Jong werkt al 18 jaar met de Unreal Engine en is door zijn brede ervaring expert op een groot aantal onderwerpen. Tijdens zijn Control Conference talk creëert hij met behulp van de Unreal Engine tool Sequencer, live en ‘from scratch’, een cinematic experience waarin twee Robo Recall robots elkaar te lijf gaan.
Kaarten
Kaarten voor Control Conference zijn te koop via de website. Naast full conference passen is er een studentenkaart met een gereduceerd tarief van €55.
Deze talk is powered by Unreal Engine.
English
Sjoerd de Jong is evangelist for Epic Games, but before that he worked on games. He was level designer for Unreal Tournament 2004 and as en environment artist he worked at Guerrilla Games on titles like Shellshock Nam 67 and Killzone. In 2009, he started his own indie studio Teotl Studios, with which he released The Solus Project last year.
Robot fight
With 18 years of experience in the Unreal Engine, De Jong is an expert at a wide range of topics. During his Control Conference talk he will use Unreal Engine’s cinematic tool Sequencer to build a cinematic experience,
live and from scratch, with two Robo Recall robots fighting each other.
Tickets
You can buy your Control Conference tickets via the website. Besides the regular conference pass, there is also a student pass available at a special rate of €55.
This talk is powered by Unreal Engine.