More

    Hidden Folks binnen vier dagen uit de kosten

    Op 15 februari kwam Hidden Folks van Adriaan de Jongh en Sylvain Tegroeg uit. Op zondag, slechts vier dagen na de launch, laat De Jongh via Twitter weten dat de game break-even heeft gedraaid.

    Apple App Store

    De grafiek die hij later dezelfde dag deelde laat zien dat Hidden Folks het in de Verenigde staten, het Verenigd Koninkrijk, en Nederland goed doet in de charts. Op het moment van schrijven van dit artikel is de game verder gestegen en staat in de Nederlandse game charts op 1, in de VS overall op 8 en in de VS game-categorie op 7. Onder family games staat Hidden Folks in de Verenigde Staten zelfs op 1.

    Steam

    Steamspy had Hidden Folks gisteren op nummer 3 in de lijst van trending games staan. De game is vandaag iets gezakt, maar staat nog steeds op een mooie achtste plaats met een geschat aantal van bijna 5300 verkochte exemplaren.

    Developmentkosten

    De Jongh wil op dit moment nog niet bekend maken wat de ontwikkeling van Hidden Folks heeft gekost: “Maar misschien kunnen mensen een gokje wagen als ze weten dat er twee mensen 2,5 jaar aan hebben gewerkt en daar de kosten voor freelancers en marketinguitgaven bij op tellen.”

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img