More

    Control Conference • Marketing van een game, ook na een mislukte launch

    Vandaag weer twee video’s van Control Conference sessies. Focus ligt dit keer op marketing en zakelijk succes.

    Stephanie van Lith – van Geel, marketing strategist en mede-eigenaar van Game Drive, vertelt over de marketingcampagnes die ze met haar bedrijf deed voor WW1-shooter Verdun en legt uit hoe je een campagne opzet waarmee je je game onder de aandacht brengt.

    Manuel Kerssemakers, mede-eigenaar, programmeur en marketeer van Abbey Games legt in zijn sessie uit hoe ze de tegenvallende verkoopcijfers van Renowned Explorers om hebben weten te zetten in een omzet van meer dan een miljoen US dollar.

    Zorg dat je niets mist!

    De komende tijd zetten we meer Control Conference video’s online. Wil je zeker weten dat je ze niet mist, abonneer je dan op het Control Youtube-kanaal.

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img