More

    Dev Blog • Procedurele content vs handwerk in Pine

    Pine is de game van Twirlbound, een studio betaande uit NHTV-studenten. De game begon als een afstudeerproject, maar in de tussentijd heeft het project serieuzere vorm aangenomen en hebben ze onder andere flink wat liefde gekregen van Square Enix en wordt Pine verder ontwikkeld.

    Kleine studio’s worden geconfronteerd met steeds hogere verwachting van consumenten. Het is dan ook niet vreemd dat ze vaker kijken naar de mogelijkheden van procedural generation. Zo ook Twirlbound. In deze blogpost vertellen ze hoe ze voor Pine procedural generation gebruiken om efficiënter te kunnen werken en hoe ze dit combineren met ouderwets handwerk.

     

    pine

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img