More

    Dev Blog: Implementatie van HDR in Rise of the Tomb Raider

    Het Utrechtse Nixxes is al lange tijd partner van developer Crystal Dynamics en ze hebben al menig conversie van Tomb Raider titels op hun naam staan.

    Dit zijn over het algemeen geen ports van door Crystal Dynamics gemaakte games. Development bij Nixxes gebeurt vaak tegelijkertijd. Zo maakten ze voor Tomb Raider (2013) de PlayStation 3 en PC versie terwijl er in Redwood City aan de Xbox 360 versie werd gewerkt.

    Voor Rise of the Tomb Raider deed Nixxes de back-port voor de Xbox 360. Onlangs schreven ze samen met Nvidia een blog over de implementatie van HDR in deze game.

    Rise of the Tomb Raider HDR vs SDR

    (Beeld uit de blogpost: HDR (links) vs SDR (rechts))

     

     

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img