More

    Nederlandse en Vlaamse sprekers op GDC

    Aankomende maandag start GDC in San Francisco. Naast Nederlandse evenementen zijn er ook Nederlandse en Vlaamse sprekers. Control ging door de GDC sprekerslijst om ze voor je te verzamelen.

    Hieronder de lijst in alfabetische volgorde die ook namen bevat van Nederlanders die in het buitenland werken en buitenlanders die in Nederland werken.

    Mahdi Bahrami (Independent)
    Sessies: Experimental Gameplay Workshop en Indie Soapbox

    Richard Boeser (Sparpweed)
    Sessie: Experimental Gameplay Workshop

    Arjan Brussee (Boss Key Productions)
    Sessie: Surrounded by 800lb Gorillas! Standing Up to the Competition

    Jurre de Baare (Epic Games)
    Sessie: Hitting Budget: An Example of Creating Highly Detailed Worlds with UE4 and Simplygon

    Gino van den Bergen (Dtecta)
    Sessie: Math for Game Programmers: Rotational Joint Limits in Quaternion Space

    Karel De Beule (Playclips)
    Sessie: Game App Affiliation for YouTubers and Influencers

    Ronald De Feijter (Sony London Studio)
    Sessie: Maths to Mechanics: Using Mathematical Logic to Implement Intuitive Gameplay

    Maarten van der Gaag (Guerrilla Games)
    Sessie: Art Direction Bootcamp: ‘Guerrilla Games’ Approach to Asset Production

    Mata Haggis (NHTV University, Breda & Matazone Games)
    Sessie: Writing ‘Nothing’: Storytelling with Unsaid Words and Unreliable Narrators

    Jonatan van Hove (Glitchnap)
    Sessie: Tech Toolbox

    Rami Ismail (Vlambeer)
    Sessies: #1ReasonToBeFund, Find, Franchise: Exploring the New Age of Developer-Driven Marketing en
    The Current State of Muslim Representation in Video Games

    Oliver Kern (Mobilize)
    Sessie: Soft Launch Best Practices: How, Why and Where to Soft-Launch Your Mobile Game

    Leonie Manshanden (IndieDevKit)
    Sessie: Forget the “Trends”: Let’s Get Real About Crowdfunding

    Vlad Micu (Independent)
    Sessie: IGDA Indie SIG Roundtable

    Bob De Schutter (Miami University)
    Sessie: Beyond Ageism: Designing Meaningful Games for an Older Audience

    Robin-Yann Storm (Independent)
    Sessie: Keeping Level Designers in the Zone Through Level Editor Design

    Met het samenstellen van dit soort lijsten loop je altijd de kans dat je mensen mist. Mocht dat zo zijn, voeg dan gerust de namen toe in de comments.

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img