More

    Control Gamelab • “Selling your Game” over de App Store, Play Store, Steam Store, marketing en je publiek

    Komende dinsdag is het al zover, een nieuwe Control Gamelab in het Amsterdamse Pakhuis de Zwijger. Onderwerp is dit keer “Selling your Game”: wat moet je doen als je game (bijna) af is.

    Met een berg ervaringsdeskundigen spreken we over:

    • Store Pages
      De belangrijkste pagina die je ooit maakt is de store pagina van je game. We gaan uitgebreid in op het inrichten van pagina’s op de App Store, de Google Play Store en de Steam Store.
    • Je Publiek
      Hoe belangrijk is interactie met je spelers, je publiek. Laat je ze meekijken tijdens het development of hou je ze op afstand? Hoe ga je om met kritische opmerkingen in social media?
    • Marketing & PR
      Hoe krijg je de pers zover dat ze over je game schrijft? Wat moet je doen om nog op te vallen zonder je zelf en je game een slechte naam te bezorgen?
    • Events
      Is het nuttig om op events te staan? Wat kost het? Wat kun je er uit halen?

    Toegang is gratis, aanmelden gewenst — dat kan hier.

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img