More

    [Uit Nu!] Angry Birds-publisher lanceert ‘Sticky’, game door oud-HKU’ers

    Je kunt een slechtere start maken met je eerste consumenten-game. Gamistry, een bedrijf van vijf oud-HKU’ers, zag zijn eerste iOS-game deze week in de App Store verschijnen onder de vlag van Angry Birds en Cut the Rope-publisher ClickGamer, een label van Cillingo.

    Niet geheel verrassend lijken de core-mechanics van Sticky op die van de succesnummers van Chillingo. Een oranje slijmerig slijm-ding moet grijze slijmerige slijm-dingen bestrijden. Enfin, de trailer legt het beter uit.

    [yframe url=’http://www.youtube.com/watch?v=Nbsrh8xgKoE’]

    Klik hier om naar de App Store te gaan, lees verder voor screens en art.

    Gamistry bestaat ruim twee jaar en heeft zich voornamelijk gefocused op business to business games. Sticky is het eerste project waarvoor de Amsterdamse studio zelf het initiatief nam.

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img