More

    De Watercooler: hoe belangrijk is interactie met je klanten?

    We leven in het tijdperk van Twitter, Hyves, Facebook en Blogs. In geen andere periode in de geschiedenis was het zo makkelijk om met andere mensen in contact te komen. Vaak is dit niet meer dan verbale ruis. Zoals Jerry Seinfeild het zei: we hebben niets te zeggen en moeten dat absoluut nu aan iemand kwijt.

    De gamesindustrie is niet anders. Zie de talloze fora waar spelers van, erm… gedachten wisselen over een schier eindeloze hoeveelheid details. Waar wij nu benieuwd naar zijn: maak je daar als developer gebruik van? Hou je het bij een Twitter feed of doe je actief mee op fora? Promoot je je eigen game onder een pseudoniem? Of probeer je open en eerlijk een band op te bouwen met je klanten, bijvoorbeeld door rubriekjes op websites waar anderen op kunnen reageren? Laat het ons weten in de comments!

    GDC Discount

    Use code GDC25-CONTROL-10 to get 10% discount on select All Access, Core, or Summits passesspot_img

    Nieuwsbrief

    OP VRIJDAGMIDDAG KORT NIEUWS EN EEN WEEKOVERZICHT IN JE INBOX. KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM JE AAN TE MELDENspot_img

    Nieuws en tips

    KLIK OP HET PLAATJE HIERONDER OM TIPS EN NIEUWS MET CONTROL TE DELENspot_img